Boffaroffe Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 http://se.youtube.com/watch?v=edaJP3Lp0Gg > din, tbh. Man hör t.o.m vad han sjunger på den. Dessutom hatar jag personer som håller på o skrapar med micen när de antingen håller in hotkey på vent eller om de spelar in en film. Har lust o kasta mina högtalare åt h*lvete när folk gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Men folk, det är ju i HUMOR forumet, såklart är det ett skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Men folk, det är ju i HUMOR forumet, såklart är det ett skämt.. om jag känner member rätt så var det nog meningen att den skulle hamna i musik forumet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.