dannoeh Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Hur shapeshiftar man? Man måste ju vara druid men vilken lvl och sånt? HJÄLP SNABBT TACK!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 10 bear form, 20 cat form, 30 travel form, 40 moonkin/dire bear Googla innan du frågar dumma frågor tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 10. bear form 16. aquatic form 20. cat form 30. travel form 40. moonkin/dire bear/tree form elr nåt. jag har spelat druid aslänge. men vet inte riktigt flight form. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Björn: Level 10 Säl: Level 16 Katt: Level 20 Snabb Katt: Level 30 Dire Bear Moonkin: Level 40 Träd: Level 50 Fågel: Level 68 Snabb Fågel: Level 71 Redigerat 6 Januari 2009 av Gnotchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Björn: Level 10 Säl: Level 16 Katt: Level 20 Snabb Katt: Level 30 Dire Bear Moonkin Träd: Level 40 Träd är 50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 10. bear form 16. aquatic form 20. cat form 30. travel form 40. moonkin/dire bear/tree form elr nåt. jag har spelat druid aslänge. men vet inte riktigt flight form. 69 är väl flightform, 60% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 10. bear form 16. aquatic form 20. cat form 30. travel form 40. moonkin/dire bear/tree form elr nåt. jag har spelat druid aslänge. men vet inte riktigt flight form. 69 är väl flightform, 60% 68. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 okej vart får man bearform? är i lvl 10 nu ochvill gärnah a svar x_X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 okej vart får man bearform? är i lvl 10 nu ochvill gärnah a svar x_XGå till din druid trainer och ta quest, så lätt är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) okej vart får man bearform? är i lvl 10 nu ochvill gärnah a svar x_XGå till din druid trainer och ta quest, så lätt är det nej så lätt är det inte. man måste gå till sin huvudstad till druid tränaren och ta questet. och man måste döda en lvl 13 som dyker upp i typ darkshore XD LOL Redigerat 5 Januari 2009 av EnBanan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 nää det är det inte jag har spelat druid i ett år och jag vet! moonkin och tree form är 40! jag såg också en 40 som va moonkin. antingen kan man specca healing elr typ attack elr nåt sånt. attack e moonkin och healing är träd Eh, jo, tree of life är i 50 <.< okej vart får man bearform? är i lvl 10 nu ochvill gärnah a svar x_X Gå till din druid trainer och ta quest, så lätt är det nej så lätt är det inte. man måste gå till sin huvudstad till druid tränaren och ta questet. och man måste döda en lvl 13 som dyker upp i typ darkshore XD LOL Det är fortfarande bara att ta quest, sen fortsätta med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 @Enbanan Du får nog ge upp nu....Tree of life är 50! En femma och en nolla. Moonkin däremot är 40 men INTE tree of life... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg