Hoppa till innehåll

Zelda The Phantom Of Hourglass


pach
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag behöver lite hjälp jag kommer inte vidare.Om ni undrar var jag är någonstans i spelet så är jag när man ska leta reda på den där sjömannen som har kommit igenom dimman i norra havet i såna fall om du kan hjälpa mig vad jag ska göra för att hitta honom.

obs jag har hittat hans gömställe på molida Island.så då måste jag upp till det där slottet och det är egentligen det jag inte fattar.

det här kanske blev lite invecklat men snälla försök att hjälpa mig.

 

snälla hjälp mig jag blir galen för jag kommer inte vidare :verymad:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta ska egentligen ligga i Zelda forumet men jaja. Du ska skaffa spaden (om du inte redan har gjort det) sen ska du gräva framför en av palmerna på Molida Island. Tar du rätt dyker det upp ett hål. Gå ner där så kommer du till ett litet hemligt rum. På väggen finns det en karta som visar den säkra vägen genom dimman. Rita av vägen på din egen karta. Nu ska du markera på kartan var du hittade hålet, du ska nämligen tillbaka dit lite längre fram i spelet. Gå upp och sen till höger för att komma till grottan där du hittade spaden. Gå ut ur grottöppningen och segla norrut. Nu är det bara att följa vägen som du ritade av, sen är du ute ur dimman. Fastnar du igen så är det bara att fråga. Lycka till ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Hej jag behöver lite hjälp jag kommer inte vidare.Om ni undrar var jag är någonstans i spelet så är jag när man ska leta reda på den där sjömannen som har kommit igenom dimman i norra havet i såna fall om du kan hjälpa mig vad jag ska göra för att hitta honom.

obs jag har hittat hans gömställe på molida Island.så då måste jag upp till det där slottet och det är egentligen det jag inte fattar.

det här kanske blev lite invecklat men snälla försök att hjälpa mig.

 

snälla hjälp mig jag blir galen för jag kommer inte vidare :verymad:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...