Hoppa till innehåll

Hur Skaffar Jag Mount På Lvl 30?

Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

Jag undrar hur man skaffar mount på lvl 30?

När jag kom till lvl 30 så gick jag till en Warlock trainer, köpte alla spells osv och fick då även Apprentice Riding skill.

Och just nu så håller jag på med en quest, Tome of the Cabal, som jag fick av min Warlock trainer.

Men nu till saken, hur får jag min mount?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

När jag kom till lvl 30 så gick jag till en Warlock trainer, köpte alla spells osv och fick då även Apprentice Riding skill.

Och just nu så håller jag på med en quest, Tome of the Cabal, som jag fick av min Warlock trainer.

Du köpte mounten om du fått Apprentice Riding skill, kolla i spellboken efter en blå bubbla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hejsan!

Du köpte mounten om du fått Apprentice Riding skill, kolla i spellboken efter en blå bubbla

Den finns inte i min spellbook. Men om jag trycker på "Skills" så finns Riding på Secondery skills 75/75.

Men jag har några saker i min bag, och det är:

"Snufflenose Owner's manual"

"Crate with Holes"

"Snufflenose Comand Stick"

Och jag quests i RFK som heter:

"Blueleaf Tubers"

"Going, Going, Guano!"

"A Vengeful fate"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

Den finns inte i min spellbook. Men om jag trycker på "Skills" så finns Riding på Secondery skills 75/75.

Men jag har några saker i min bag, och det är:

"Snufflenose Owner's manual"

"Crate with Holes"

"Snufflenose Comand Stick"

Och jag quests i RFK som heter:

"Blueleaf Tubers"

"Going, Going, Guano!"

"A Vengeful fate"

tryck shift+p så kommer du in på pets tabben, där ska det finnas en flik som heter mounts och där hittar du mountet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi
tryck shift+p så kommer du in på pets tabben, där ska det finnas en flik som heter mounts och där hittar du mountet.

Skulle precis säga att jag hittade den, där du sa att den fanns XD

Fast jag tryckte på C, sen på Pet och sen på Mount. Men sak samma.

Tack!

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...