Hoppa till innehåll

Hur Man Fångar Suicune, Entei Och Raikou.


Rekommendera inlägg

Först ska du väcka dom i burned tower i Ecruteak City. Sen kommer dom fly åt alla håll. Du kan t.ex. hitta dom lättare om du har en pokémon i level 35. För då använder du en repel som stöter bort pokémon under level 35. Suicune, Entei och Raikou finns överallt i Johto förutom i grottor, vatten och byggnader.

 

Du kan fånga dom lätt om du har masterballs. Eller om du har en tjej-pokémon och hundarna är killar så använder du en love ball. Det bästa vore om du har en pokémon som kan "mean look" så dom inte kan fly.

Sen ska du bara hoppas på det bästa. För i Crystal kan du inte fånga Ho-Oh förrän du har fångat hundarna och fått Rainbow Wing av Wise Trio.

 

Det var för dom som inte visste....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var lite '' puckat '' att du började hoppa på honom som en tjej, Melvispressby. Det finns redan en fast tråd om det här, du kunde lika gärna skrivit in det där. Jag säger inte att du gjorde fel, men det här är fortf inget värt att tjafsa om. Det är meningen att alla ska få dela med sig sin åsikt -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Det är meningen att alla ska få dela med sig sin åsikt
du är typ den hundrade som skriver de här?

 

 

 

 

 

 

 

Det var lite '' puckat '' att du började hoppa på honom som en tjej, Melvispressby

 

 

Det är bättre om du håller det för dej själv...Jag ger f*n i hur många såna här inlägg som gjorts.

 

Många kanske ville ha hjälp med detta ändå.

 

 

Du är ändå ett pucko. Det är min åsikt. Låt mej ha den. Jag hoppade inte på nån. Jag delade med mej av min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det var ju du, Melvispressby, som gjorde att den här tråden spårade ur. Du behövde ju inte kalla Dyas för idiot bara för han sa en åsikt, sanningen. Det har typ rredan varit ett hundratal såna här trådar. Mitt råd är att läs dom trådarna innan du skapar såna här onödiga trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...