t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Hur sparar jag en film som jag gjort i windows movie maker så den blir i ett riktigt format och inte i windows movie maker projekt? Citera
Rhino Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Men sparas inte den automatiskt? Det gjorde mina.. Citera
t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Nej jag tror inte det för man kan gå in på spara som men då finns bara movie maker formatet. Citera
t00ncheat Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Gå in på "Publicera film". Har gjort det men det tar ju as långt tid sen stannar den typ efter halva ju? Står ju typ att det ska ta 90 minuter. Citera
Gäst Payback Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Om du har gjort en ganska lång film med mycket effekter så tar det lång tid och det kan se ut att den har stannat. Och hur man sparar: Arkiv - Spara filmfil - Nästa - Nästa - välj format - nästa. Redigerat 5 Januari 2009 av Payback Citera
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Gå in på "Publicera film". Har gjort det men det tar ju as långt tid sen stannar den typ efter halva ju? Står ju typ att det ska ta 90 minuter. spara i mindre MB.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.