Gäst ihabba123 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Som rubriken säger. Hur ska jag tjäna pengar på mina skills? Och hur ska jaf gå upp i combat lvl? Jg är member och har Dragon boots,granite maul,obsidian cape,dragon medium helm,dragon kjol,dragon longsword,thz-th eller vad det heter shield. Amulet of glory också. Lvl 74 combat. Redigerat 4 Januari 2009 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Träna upp hunting och hunta red Chinchompas är rätt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Du kan väl fortsätta mina tills du blir lvl 85 och sen minar du runite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Vissa förstår visst inte hur svårt det är. Behöver f*n 100k xp till nästa lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Vissa förstår visst inte hur svårt det är. Behöver f*n 100k xp till nästa lvl.100k? Det är ju ingeting. Gå på star find, då fixar du 100k snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Verkar som mining är din bästa skill, så fortsätt med den skulle jag säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg