genji Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag har 3 spel som är the sims 2, loco roco och midnight club 3. Som ni märker gillar jag roll-spel och racing-spel. jag ska snart köpa nytt. Lite tips Tack!!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Ridge Racer ska va bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwarslover Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det finns juh wipeout pyre, som också inehåller en film, Stealth. Stealth är rätt så bra, men jag antar att du vill ha info om spelet: Man kör rymdskepp på marken, dem är väl ungefär en meter ovanför marken. Man kan få extra krafter som minot, taggbollar, missiler, snabbhet, sköld m.m så man kan skjuta ner dem som är framför...väldigt roligt, rekommenderas. Jag har beställt locoroco, tycker du det är roligt? Skulle bli tacksam om du kunde skriva lite info om det:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
genji Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Man är en loco roco (färg kan man välja efter ett tag) och ska styra den genom en bana genom att vrida på världen typ..... En grupp Mojos (svarta hårbollar) försöker ta över världen och man själv ska rädda världen. Det är väldigt kul men det är inte ett spel som man kan sitta och spela i timmar därimot. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Flatout Head on ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Om du gillar rollspel kanske du ska kolla in Final Fantasy, har det inte men verkar ganska najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
genji Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 gillar inte fantasy spel och har testat wipe out och ja tycker inte e va så kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg