mariowii Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Alltså jag har typ nyligen fått ett xbox 360 elite... men asså i bland när ja klarar saker på vissa spel kommer de upp typp''achievements. unlocked''..eller nåt..vad menas med de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Att du har låst upp en achievment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 men wtf är achievment? xD...jag fattar också att jag låst upp en achievment...men jag undrar vad de är? vart jag hittar de? vad ja gör med de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Achievment är en upplåsning alltså att du klarat någonting eller liknande. Du gör inte mycket med det annat än att du får gamerscore och kanske låser upp något i spelet så som armor i halo 3 eller likn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Varje spel har ett visst antal achievements, som totalt är värda 1000 Gamerscore-poäng. Klarar du ett achievement erhåller du poängen för det achievementet. Dina totala poäng visas sedan på ditt Gamercard. Värdig förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Achievment är ett mål som man har uppnåt i spelgången så enkelt var det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Man låser upp gamerscore Exempel på achievements: -Klara bana 1 utan att dö -Få 1,000,000 poäng på sista banan osv Den som har mest gamerscore på Xbox live får mest respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.