mariowii Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Alltså jag har typ nyligen fått ett xbox 360 elite... men asså i bland när ja klarar saker på vissa spel kommer de upp typp''achievements. unlocked''..eller nåt..vad menas med de? Citera
Musten Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Att du har låst upp en achievment. Citera
mariowii Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 men wtf är achievment? xD...jag fattar också att jag låst upp en achievment...men jag undrar vad de är? vart jag hittar de? vad ja gör med de ? Citera
CeZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Achievment är en upplåsning alltså att du klarat någonting eller liknande. Du gör inte mycket med det annat än att du får gamerscore och kanske låser upp något i spelet så som armor i halo 3 eller likn. Citera
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Varje spel har ett visst antal achievements, som totalt är värda 1000 Gamerscore-poäng. Klarar du ett achievement erhåller du poängen för det achievementet. Dina totala poäng visas sedan på ditt Gamercard. Värdig förklaring? Citera
Windnoob Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Achievment är ett mål som man har uppnåt i spelgången så enkelt var det ;) Citera
360Xbox Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Man låser upp gamerscore Exempel på achievements: -Klara bana 1 utan att dö -Få 1,000,000 poäng på sista banan osv Den som har mest gamerscore på Xbox live får mest respekt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.