ronny Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag har kunnat spela fifa både 08 och 09 online flera flera gånger men idag när jag skulle spela så stog det för ansluter till ea servrarna sen direkt efter typ: Tack för att du e intresserad för online ..... men du är inte tillräckligt gammal för det. va ska man göra för att fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Låter skumt. Kan vara en inställning i din Xbox 360. Dubbelchecka din ålder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 samma sak hände för en kille jag brukar spela med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronny Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 riktigt störande när man köpte fifa nästan bara för att köra online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag tror att EA har en regel att man måste vara typ 16 år eller något sådant. Men skapa ett konto där du är över 16 så borde det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.