The Moose Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Ganon (the legend of zelda) Vad vore ett Zelda spel utan Ganon? :D minish cap? =P OT: yiazmat =D han e en av mina favvo bossar xD (50 miljoner hp visserligen men han e kul ändå =D... och söt <3) Final Fantasy va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 titta en påhittad bild gorde den själv cool va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 (redigerat) Final Fantasy va? Ja. Redigerat 28 April 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Ganon (the legend of zelda) Vad vore ett Zelda spel utan Ganon? :D minish cap? =P OT: yiazmat =D han e en av mina favvo bossar xD (50 miljoner hp visserligen men han e kul ändå =D... och söt <3) Final Fantasy va? yep =P ff12 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Har en ny favorit-boss. Det är Shinnok från Mortal kombat 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 (redigerat) dr.M från sly 3. första gången jag mötte honom tog det typ 6 timmar innan jag dödade honom Redigerat 22 Maj 2009 av anton99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Bowser:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 (redigerat) 1)Phantom ganon - den är en så fantasifull men svår boss :D 2) Thaddius - för den är bara så lätt och rolig :P Redigerat 22 Maj 2009 av Svampen1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 1)Phantom ganon - den är en så fantasifull men svår boss :D 2) Thaddius - för den är bara så lätt och rolig :P Hur kan man tycka phantom gannon är favoritbossen när det finns så andra många roliga figurer i OOC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Vet inte vrf, men jag har gillat shadow mario sen jag såg han första gången. Black Shadow från F Zero GX gillar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Vet inte vrf, men jag har gillat shadow mario sen jag såg han första gången. Black Shadow från F Zero GX gillar jag också.Shadow Mario är rolig :) Men vi gillar Mini Bowser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 1)Phantom ganon - den är en så fantasifull men svår boss :D 2) Thaddius - för den är bara så lätt och rolig :P Hur kan man tycka phantom gannon är favoritbossen när det finns så andra många roliga figurer i OOC? För den är annorlunda? Jag vet inte men jag kanske inte`gillar samma bossar som du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.