Adriano Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Hej Vet någon Hur man Klarar Uppdraget Free Fall på Gta sanandreas Har det på Pc vilket gör det svårare för mig än på xbox :( Nån som har några tips :( Eller Tricks här är filmen så ni vet vilket uppdrag jag snackar om :(
Northwest Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Exakt vad i uppdraget behöver du hjälp med? I videon ser du ju allt
Adriano Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Det Jobbiga är när jag är i Mitt Flygplan och ska in i den där röda ringen som man måste in i för att ta över ferrelis Flygplan :(
NuTc4sE Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) *lugn röst* sånt här har jag aldrig förstått, folk vet precis hur dom ska göra men ber ändå om hjälp istället för att försöka :huh: , hur har du tänkt att vi ska kunna hjälpa dej på nåt speciellt sätt? det går inte att hjälpa när du redan vet :( Försök tills du klarar det så ska du nog gå bra ;) Redigerat 7 Januari 2009 av NuTc4sE
Filosofen Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Det är bara att öva på flying school med att åka in i ringarna. Men du behöver inte komma in exakt i mitten av dom, det räcker med att bara vara i närheten (iaf för mig på PC-versionen.)
Rekommendera inlägg