Hoppa till innehåll

Gta4


grillkorven

Rekommendera inlägg

Är ny här på sidan...Hoppas jag kommit rätt så att säga. ;)

 

Vet att man kan gå in och hämta "fuskkoder" för att komma längre fram i spelet typ.

Men min fråga är: Hur kommer man på fusk? Hur gör jag om jag vill dela med mig om fusk? (Syftar då främst på GTA 4 ps3)

 

:rolleyes:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du åtta år?

Om du är det är det snyggt skrivet, alla P9 - P11 skriver ju sämre..

NÄSTAN ALLA!:..

 

Nästan alla ;) Jag skriver fint hehe.

 

Men som viko sa, nån annan hittar fusken eller får dom av företaget som har gjort spelet och sen lägger dom ut dom.

 

PS: Vissa spel har ju spel testare ( beta testare ) och dom ibland hittar fusk och så, och lägger ut dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Man kan komma på fusk, men det tar en väldigt lång tid att göra. Mitt tips till dig skulle vara att du hittar fusk på Internet, www.fuska.nu eller varför inte www.fuska.se? De är som sagt spelsidor. Där det finns tillräckligt många fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Man kan komma på fusk, men det tar en väldigt lång tid att göra. Mitt tips till dig skulle vara att du hittar fusk på Internet, www.fuska.nu eller varför inte www.fuska.se? De är som sagt spelsidor. Där det finns tillräckligt många fusk.

Nope, man kommer inte på fusk. Eller möjligtvis några som de har lagt in men som är dolda och som kräver att man letar och testar ALLT för att hitta dem.

Men fusk som man kommer på själv heter buggar, och de tas bort med patchar ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm... Ingen männsika på jorden skulle kunna sitta och testa sig fram med olika kombinationer för att se om man hittar nåt fusk. Så här går det till, T.ex. GTA IV, är det Rockstar (som är tillverkarna) som programmerar in fusken till GTA IV. Hur får vi då reda på fusken? Jo Rockstar publicerar dem på deras Hemsida eller ger ut i interviewer åt spel hemsidor/tidningar som sedan lägger upp fusken.

Det är väldigt komplicerat att göra fusk till PS3, XBOX 360 för en privat person som inte tillhör tillverkarna.

 

Däremot PC, där kan man tillverka egna fusk, men då är det inte "Fusk Koder" utan Trainers. Som då t.ex. är ett 2mb program som gör kodandet åt dig, och ger dig en simple meny med t.ex."G-MOD" m.m. Och dem Trainersarna är privat person som tillverkar och inte tillverkarna.

 

Men för er som inbillar er att folk sitter och t.ex. på GTA IV sitter och skriver olika nummer i väntan på den rätta kombinationen till ett fusk, det är sjukt omöjligt och osannolikt.

 

BTW: Beta testare testar sig inte fram till fusk.. Utan bara tillverkarna till konsolerna skapar fusken för att göra spelet roligare för köparna/spelarna.

 

Och också uteslutar jag att vi inte pratar Fusk som WallHack till CS för det är också program som gör kodanted m.m. åt dig.

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja ofta finns fusk för att förenkla för utvecklarna av spelet. Exempelvis så har dom gjort Scoped magnun i fallout 3 och inte springer dom och letar åt den inte. Dom skapar koder för att snabbt kunna få fram den och testa. En av anledningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja ofta finns fusk för att förenkla för utvecklarna av spelet. Exempelvis så har dom gjort Scoped magnun i fallout 3 och inte springer dom och letar åt den inte. Dom skapar koder för att snabbt kunna få fram den och testa. En av anledningarna.

Dock inte den största(anledningen). Den största är att ge spelaren möjligheterna till att uppnå allt och se allt, göra allt, Av det roligaste. Whatever..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja ofta finns fusk för att förenkla för utvecklarna av spelet. Exempelvis så har dom gjort Scoped magnun i fallout 3 och inte springer dom och letar åt den inte. Dom skapar koder för att snabbt kunna få fram den och testa. En av anledningarna.

Dock inte den största(anledningen). Den största är att ge spelaren möjligheterna till att uppnå allt och se allt, göra allt, Av det roligaste. Whatever..

 

Försöker du rationalisera om att det är bra att fuska?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja ofta finns fusk för att förenkla för utvecklarna av spelet. Exempelvis så har dom gjort Scoped magnun i fallout 3 och inte springer dom och letar åt den inte. Dom skapar koder för att snabbt kunna få fram den och testa. En av anledningarna.

Dock inte den största(anledningen). Den största är att ge spelaren möjligheterna till att uppnå allt och se allt, göra allt, Av det roligaste. Whatever..

 

Försöker du rationalisera om att det är bra att fuska?

 

:meddum: Om du inte gillar a fuska Garone varför joinade du Fuska.se
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...