Hoppa till innehåll

Gta4


grillkorven

Rekommendera inlägg

Mja ofta finns fusk för att förenkla för utvecklarna av spelet. Exempelvis så har dom gjort Scoped magnun i fallout 3 och inte springer dom och letar åt den inte. Dom skapar koder för att snabbt kunna få fram den och testa. En av anledningarna.

Dock inte den största(anledningen). Den största är att ge spelaren möjligheterna till att uppnå allt och se allt, göra allt, Av det roligaste. Whatever..

 

Försöker du rationalisera om att det är bra att fuska?

 

:meddum: Om du inte gillar a fuska Garone varför joinade du Fuska.se

 

För att det här är ett spelforum?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja ofta finns fusk för att förenkla för utvecklarna av spelet. Exempelvis så har dom gjort Scoped magnun i fallout 3 och inte springer dom och letar åt den inte. Dom skapar koder för att snabbt kunna få fram den och testa. En av anledningarna.

Dock inte den största(anledningen). Den största är att ge spelaren möjligheterna till att uppnå allt och se allt, göra allt, Av det roligaste. Whatever..

 

Försöker du rationalisera om att det är bra att fuska?

 

:meddum: Om du inte gillar a fuska Garone varför joinade du Fuska.se

 

Så du menar att jag måste fuska bara för att sidan heter FUSKA.se? Förstår du hur dumt det låter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mja ofta finns fusk för att förenkla för utvecklarna av spelet. Exempelvis så har dom gjort Scoped magnun i fallout 3 och inte springer dom och letar åt den inte. Dom skapar koder för att snabbt kunna få fram den och testa. En av anledningarna.

Dock inte den största(anledningen). Den största är att ge spelaren möjligheterna till att uppnå allt och se allt, göra allt, Av det roligaste. Whatever..

 

Försöker du rationalisera om att det är bra att fuska?

 

Skämtar du med mig?

Nej och ja, att fusk följer med i spelet är för att om man "VILL" ska man kunna ta "GENVÄGAR" i spelet. Säg ett spel som man är tvungen att fuska, jag svara åt er, Inget! (Det var inte din fråga, jag vet)

 

Och vill ni höra en hemlighet ! ////////Fusk är bra\\\\\\\\ !!! För dem som vill ta genvägar och/eller t.ex. såna som jag som när man spelat ut ett spel, låt säga Fallout3, och man vill köra igen, men inte bara ha det bästa i den sista timmen utan det bästa av allting från början tillslut för att det är !!!KUL!!!.

 

Ge mig en anledning varför fusk är dåligt? Det är lite konstigt ju för folk som inte gillar fusk (påstår inte att ingen här gör det) behöver den personen inte använde sig av det, MEN det finns där ifall om.

 

Nu börjar det dock bli svårare att veta om man verkligen vill utnyttja fusk då man förlorar "Trophies" eller "Achivments" m.m. Och det skapar en balans som då är bra.

 

Jaja, jag är allafall medveten om vad jag säger, och jag rationaliserar inte på något sätt :)

Jag säger mer utav hur det är :) The end for me.

 

- Spela spelet som du vill att spelet ska spelas. Det är det spelen går ut på, right ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...