Hoppa till innehåll

Best Of Member 2009


Gäst BestOfMember
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst BestOfMember

Alla känner vi till älskade och hatade Member på fuska.se/forum, även kallad Megadeth för dem som inte känner honom särskilt väl. Jag gladeligen presenterar nu:

The Best of Member AKA Megadeth!!!!

-

Detta går ut på att man ska säga vad man har på sig just nu. Alltså nutid. (NOSHIT SHERLOCK)

 

 

Just nu har jag på Björn Borg kalsonger, Peak tröja och vanliga mjukisbyxor.

 

 

Vad har ni på er just nu, som klädesplagg? (En hand på pannan)

 

 

Inget spam får förekomma i denna tråd. (...)

-

Sand kalsonger, Gant tröja och ett par mjukisbyxor. Jag duschade precis så. (han duschade precis som ett par kalsonger gjorda av sand, en Ganttröja och ett par mjukisbyxor.)

-

På nyheterna ser jag mobbning förekomma nästan varje vecka. Det är alltid någon som blir plågad av det. Mobbning kommer alltid vara kvar, dåligt nog....(facepalm)

-

Sök på Google om du vill få fram något, kan dock inte hjälpa dig. Men kan försöka hjälpa dig... (facepalm)

-

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en bra och fortsatt 16 års sekel. ;>...(sekel=100 år)

-

Du får omprogramera hela datorn helt enkelt, någon bugg av något slag. Har hänt med mig, pröva starta om hela datorn.... (NEJ, HALVA DATORN!!!!1111)

-

Om du skaffar Linux kan du få tillgång till MSN. Men dock är det väldigt svårt att programera det på Playstation 3. Tar några veckor, har jag för mig.(hur gammal är killen egentligen?)

-

6/10.Jag ser dig ibland här på sajten. Men inte varje dag.(Omgjort: 6/10. Jag ser dig i bland. Men jag ser dig också ibland.)

-

Ja, jag har bra lärare i skolan. Alla är trevliga och positiva till allt jag gör....(stackars lärare)

-

Jag förtjänar genom att städa i huset, diska eller göra något snällt för mina föräldrar. Sedan sommarjobbar jag ibland också, och där tjänar jag en summa med pengar....(men jag tjänar en gris med pengar.)

-

Mobbare ska inte finnas i en skola, de förstör helt enkelt för skolan. Om man mobbas lite, kanske dem bör vara kvar, men om den personen tycker det är jobbigt och säger till att han eller hon ska sluta mobbas, så bör han sluta. Annars är dem bara envisa.

(facepalm)

-

Tupac är inte död, de har inte fått fram bevis. Sedan ljuger median väldigt mycket också, så siktar på att han fortfarande är vid liv. Någonstans i USA. ( VA? Varför skulle vår kära medlem Median lura oss?)

-

QUOTE(Ayumi @ 23/12-2008 17:42:52) Dragit hem någon sexig jäkel och haft het sex halva natten <3. MembeR: Då har du kommit till rätt kille. =)... (Member är homosexuell :P )

-

Jag har också samma problem. Försök inte tänka på någonting då när du får stånd. Du får tänka helt vitt, helt enkelt....(... Ska man tänka på säd när man har stånd, så får man mindre stånd?)

-

Jag tycker nog att det är Husko som är årets fuskmedlem. Har inga andra förhoppningar.... (men vi hoppas på dig member, att du inte tar livet av dig efter denna tråd)

-

Jag har ingen flickvän för tillfället. Kan endå skaffa när jag vill....(Har du råd att ha sex med en sådan flicka?)

-

Ja, om man prövar Cannabis en gång, blir man beroende och kommer då fortsätta med det. Tro mig, jag har själv inte prövat. Men jag vet hur det känns.(Han vet hur det känns fast än han inte har prövat, han vet också att man blir jätteberoende av marijuana.)

-

När jag var elva år gammal. Då det inte var så hård sex, som man kallar det. En väldigt lugnsam sex. Eller jag vet inte hur jag ska säga det....(HAHAHAHAHAHAHHA UBERWTFROFLMAOFACEPALM)

-

Hade haft sex med min brud så många gånger, så att hon exploderade. Sedan hade man väl tittat på någon film med henne, fast det hon gillar så klart. (Skräckfilm)....(nämde han inte innan att han inte hade en flickvän? LIAR) (facepalm btw)

-

Eller så använder du kondom, för då kommer ju allt i kondomen. Då det skyddar att få Aids också. Mitt tips.(va?!!? jag trodde att allting rann ut genom näsan om man hade kondom....)

-

Jag har aldrig snusat eller rökt, då det är onödigt. Det kostar otroligt mycket pengar och det är väldigt skadligt för hälsan.Tänker dock aldrig börja göra något sådant.... ( dock dock dock dock dock dock docka dockan?)

-

Ett forum för Guitar Hero, visst. Jag har aldrig spelat detta spel, men jag har sett personer som spelat det. Och det är verkligen populärt. Så varför ej? Bra idé.... (facepalm)

-

Dagens Ros går till Herbert, väldigt bra lärare då han är snäll och väldigt pratsam.... (när?)(ytterligare ett bevis på Members sexualitet)

-

SAW filmerna är väldigt deppiga. Då de är ganska äckliga, och man får gåshud varje gång man ser någon scen ifrån filmerna.... (Då. När?)

-

Jag fick VG i Mattematik provet för någon dag sedan. Det var ekvationer och procent. Då det inte var så lätt. Sedan har jag också ett SO-prov näst nästa vecka.... (facepalm, när? och vilket?)

-

Detta ser man inte varje dag. Du har redan alltså opererat ditt ena öga? Usch, det var säkert hemskt. Hoppas inte Cancern kommer tillbaka nu....(men vad f*n är felet på dig?)

-

Detta har hänt mig också, då jag tappat 40 FuskaMynt, inte så mycket, men det är ändå borttapade FuskaMynt, det var en Torsdag tror jag, då jag skulle logga in på Fuska.se, och då såg jag att det fatt...( STACKARS MEMBER)

-

Det finns säkert hundratals personer som lyssnar på genren "Metal", Death Metal, Black Metal och Speed Metal. För det är verkligen populärt runt världen.Det finns också väldigt många grupper i...(hundratals...)

-

Finns också väldigt många skrikiga EMO-låtar, som då är väldigt irriterande. Föredrar mer lugna EMO-låtar. (facepalm... när?)

-

Måste tillägga: Jag har börjat gilla Fysik. Då jag är väldigt insatt i det. Jag kan inte överleva en dag utan det. I just love it!//Member...(facepalm....)

-

 

Det får räcka för nu.

 

http://data.fuskbugg.se/skalman01/--------------------------rofl.jpg

Redigerat av BestOfMember
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

säkert snubben själv som stratat tråden för uppmärksamhet

Erkänn att du har påverkats av honom, du har t.o.m. ett av hans citat i signaturen. ;D

 

jevizt, kom iofs inte ihåg att det avr han som skrivit, men det kan väl ändå vara han som stratat tråden, vilket gör det hela tråkigt xo(?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Hahhahah ownage XD Skulle själv ha gjort en liknande tråd, men har 4 varningar och 3 tillsägelser :D

 

 

EDIT: Några du kan lägga till

 

"Är med en elva åring och en nio åring. De är inga skitungar, de är seriösa och har respekt för människor, och är inte jobbiga.

 

Så, ja. Ingen bestämmer om du får vara med mindreåriga, du bestämmer själv. " - Member (Han är 10 själv gissar jag på)

 

 

 

Längsta Förhållande, Nå? (tråd)

"Runt tre år tror jag faktiskt. Vi har fortfarande kontakt. "-Member(WTF? My ass)

 

 

 

 

"Jo, du är väldigt ung för att ha en flickvän. Du är bara nio år gammal. Det är ungt att ha en flickvän i den åldern. Men du gör som du vill.

 

 

Om du vill ha äkta relationer, ska du nog vänta några år till.

 

 

Mjo, men jag fick min första flickvän när jag var åtta år gammal. Fast hon var ju femton år gammal. Väldigt het också.

 

 

//Megadeth "-Member

 

 

"Låter heller i mina öron ett "lyckad" förhållande. Låter bara oseriöst, omoget och ingenting att komma fram med.

 

Om du nu vill ha seriösa förhållanden, GameNight, vänta några år, och skaffa dig en flickvän som är seriös, och som du verkligen älskar."-Member (GameNight är p10, sade inte member att han fick sin heta 15-åriga blondin som 8åring? o.O)

Redigerat av Mîhker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Favoriter

"Grattis på födelsedagen, hoppas du får en bra och fortsatt 16 års sekel. ;>...(sekel=100 år)"

 

"QUOTE(Ayumi @ 23/12-2008 17:42:52) Dragit hem någon sexig jäkel och haft het sex halva natten <3. MembeR: Då har du kommit till rätt kille. =)... (Member är homosexuell :P )"

 

"Ja, om man prövar Cannabis en gång, blir man beroende och kommer då fortsätta med det. Tro mig, jag har själv inte prövat. Men jag vet hur det känns.(Han vet hur det känns fast än han inte har prövat, han vet också att man blir jätteberoende av marijuana.)"

 

"När jag var elva år gammal. Då det inte var så hård sex, som man kallar det. En väldigt lugnsam sex. Eller jag vet inte hur jag ska säga det..."

 

"Detta har hänt mig också, då jag tappat 40 FuskaMynt, inte så mycket, men det är ändå borttapade FuskaMynt, det var en Torsdag tror jag, då jag skulle logga in på Fuska.se, och då såg jag att det fatt...( STACKARS MEMBER)"

 

"Det finns säkert hundratals personer som lyssnar på genren "Metal", Death Metal, Black Metal och Speed Metal. För det är verkligen populärt runt världen.Det finns också väldigt många grupper i...(hundratals...)"

 

Otroligt störande person som tror att han vet allt.

Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...