zaiiko Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Nån som kan lägga förslag på nån bild jag kan ha som personlig visningsbild. Skulle vara tacksam för några förslag/ nån som skulle kunna hjälpa mig göra en bild, har nt photohop vet ej vart man får tag i det så skulle hjärna villja ha en cs bild PS: jag e ny här derför jag behöver hjälp xD ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Nån som kan lägga förslag på nån bild jag kan ha som personlig visningsbild. Skulle vara tacksam för några förslag/ nån som skulle kunna hjälpa mig göra en bild, har nt photohop vet ej vart man får tag i det så skulle hjärna villja ha en cs bild PS: jag e ny här derför jag behöver hjälp xD ;: ok ser att du e ny här så välkomen :) du har gjort topic i fel forum. :] ska vara i forumet " fuskamynt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du är ny på sajten. Jag vet inte vad för personlig bild du skulle kunna ha. Vad gillar du? Vilka bilder, det vill säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaiiko Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du är ny på sajten. Jag vet inte vad för personlig bild du skulle kunna ha. Vad gillar du? Vilka bilder, det vill säga? jag gillar ju cs hehe skulle gärna villja ha en cs bild och sen nån stans så ska det stå InFecT Nån som kan lägga förslag på nån bild jag kan ha som personlig visningsbild. Skulle vara tacksam för några förslag/ nån som skulle kunna hjälpa mig göra en bild, har nt photohop vet ej vart man får tag i det så skulle hjärna villja ha en cs bild PS: jag e ny här derför jag behöver hjälp xD ;: ok ser att du e ny här så välkomen :) du har gjort topic i fel forum. :] ska vara i forumet " fuskamynt". oj :) hoppsan ohh tack du är den första :) yuppiiiii :D jaha ok fuskamynt forum grejsa mojs ska det vara i ok, kan man ända xD ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.