💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Blir Er Nästa Spelkonsol?

19 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Tjena, vilken spelkonsol kommer ni köpa härnäst? Jag kommer köpa ett Xbox 360 Premium så fort jag har tjänat ihop 3000 kronor.

Nivå 7 · Fuskare

360 premium kostar inte 3000, har redan 360 och wii så nästa borde bli ps3......... om det blir nåt nästa:D

Nintendo Wii får det bli. Har Playstation 3, Xbox 360, Playstation 2, Playstation 1 och sedan Super Nintendo.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Antagligen nåt i stil med SNES, eller Mega Drive eller nåt.

Nivå 4 · Lärling

Blir nog inget mer..

Har: Xbox 360, Xbox (Chippad) 200gb hårddisk,PS2 (Chippad),Nintendo DS(M3), Gameboy advance.

Köper nog den nya xboxen om det nu kommer ut.

Tror inte jag kommer skaffa någon ny på ett tag, jag har xbox 360,ps2,ps1 och DS lite, nöjer mig med det.

Antagligen PS3

Nivå 9 · Veteranfuskare

inget om inte PS4 kommer.

har PS2 PS3

Nivå 5 · Fuskare

Xbox 720 xD

Hah :P Det var svaret Bill Gates gav till frågan "Vad blir nästa konsolen?" ^^ Han svarade "Something obvious, like Xbox 720".

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

360 premium kostar inte 3000, har redan 360 och wii så nästa borde bli ps3......... om det blir nåt nästa:D

Ja, jag vet det. 360 premium kostar inte 3000 kr, det kostar något på 2000 men jag tycker det ändå är bra att spara ihop 3000.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Snes, NES, eller nästa nintendokonsoll.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Xbox 360 Premium 60GB HDMI, när jag har fått sålt mitt Wii.

7 Jan 2009

Nästa nintendo konsoll ofc.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag har redan xbox 360, så det blir om ja KANSKE köper ps3, men jag är inte säker. Skaffar nog heller delar till datorn.

Nivå 6 · Fuskare

gillar mer datorer så det blir nog ingen ny förren de nya xbox/ps släpps, fast det är ju inte säkert man köper dem heller :P

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag har faktiskt inte varit så sugen på en ny spelkonsoll men jag börjar bli sugen på PS3.

Mirrors Edge, God Of War 3, och ännu fler spel som kommer och finns :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det blir någon från nästa generation det.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har redan Xbox 360 men funderar på ett wii nu också.

Nivå 3 · Lärling

Spelar inte spel längre, men om jag var tvungen skulle det kanske blivit ett Playstation 3, eller vem vet? Wii kanske? 360?

Nivå 7 · Fuskare

ingen tror jag xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in