hanget Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 min mus har börjat cp:a sig på senaste tiden. efter några minuter stannar den så att man inte kan röra den lr trycka på mus-knapparna. eftersom den har ett usb-uttag kan jag byta mellan portarna men det blir lite jobbigt när man typ spelar spel o sånt. nån som vet vad som kan ha hänt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 om den så skulle va batteridriven så kan du ju alltid testa å byta batterier;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 nepp, den e inte batteridriven. asså den funkar typ 1 minut i en usb-port men sen måste jag byta =(. blir lite jobigt i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Är det en logitech eller en Microsoft så testa och installera drivrutiner till den. Kanske uppdatera windows på windowsupdate med? Hade själv problemet och det löstes för mig genom ovanstående... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 okej, ska testa...tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 okej, ska testa...tack Annars kan du ju köpa en ny mus om d skulle funka... fast d kanske inte e d som e problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.