Doglovers Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 På Shadow Queen hur ska man klara henne, har inte alls mkt items osv, ge tips åt mig P.S Jag har Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Ja, om du inte har mycket items så kan du ju använda sweet feast stjärnan den ger liv och fp om du träffar dom, det använde jag iaf när jag fick slut på ultra shrooms och jammin jellies. Men använd Vivian som partner, hon är bra emot shadow queen. Sen så när du använd din sweet feast då ska du ju försöka göra så mycket "Stylish" som möjligt för att det ska ladda upp fortare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag använde en massa badges som ökar attacken och höjde defence. Använde även charge och en massa ultra mushrooms och jammi´n jelly. Om du har problem så kan du använda power up speciall attack på special-menyn, försök att få upp din def och attack så mycket som möjligt. Det var så jag klarade shadow queen. Det var lätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Tack! Har ni nå mer :D har fortfarande inte klarat, är usel :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Du kan försöka med att ha många Life Shrooms och heala dig om du har lite liv. Testa också att ha många bra Badges på dig, t ex All Or Nothing. Har inte klarat henne jag heller men det har varit sjukt nära (hon hade typ 20 HP kvar). Lycka till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Jag använde en massa badges som ökar attacken och höjde defence. Använde även charge och en massa ultra mushrooms och jammi´n jelly. Om du har problem så kan du använda power up speciall attack på special-menyn, försök att få upp din def och attack så mycket som möjligt. Det var så jag klarade shadow queen. Det var lätt :) Lätt?? Nu fattar jag varför du heter Legenden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Jag använde en massa badges som ökar attacken och höjde defence. Använde även charge och en massa ultra mushrooms och jammi´n jelly. Om du har problem så kan du använda power up speciall attack på special-menyn, försök att få upp din def och attack så mycket som möjligt. Det var så jag klarade shadow queen. Det var lätt :) Lätt?? Nu fattar jag varför du heter Legenden. jag tyckte också det var lätt, sorry, men du är bara dålig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag använde en massa badges som ökar attacken och höjde defence. Använde även charge och en massa ultra mushrooms och jammi´n jelly. Om du har problem så kan du använda power up speciall attack på special-menyn, försök att få upp din def och attack så mycket som möjligt. Det var så jag klarade shadow queen. Det var lätt :) Lätt?? Nu fattar jag varför du heter Legenden. jag tyckte också det var lätt, sorry, men du är bara dålig... Nu har jag också klarat henne och insett hur lätt det är. Sluta hålla på så där, annars blir du bara mer och mer hatad på fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Jag använde en massa badges som ökar attacken och höjde defence. Använde även charge och en massa ultra mushrooms och jammi´n jelly. Om du har problem så kan du använda power up speciall attack på special-menyn, försök att få upp din def och attack så mycket som möjligt. Det var så jag klarade shadow queen. Det var lätt :) Lätt?? Nu fattar jag varför du heter Legenden. ¨Det var ju snällt¨ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg