blackmaster11 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Hej Efter att ha försökt i 2-3år har jag lyckats göra en private server och vi söker GMs Hamaci id:Eternal Dreams hamachi pass:wow och jag vill okså fråga hur jag gör för att andra sak spela på servern utan att jag startar Arcemu logonserver och world Behöver svar snarast :( (om ni vill ha acc så skickar ni mail till [email protected] och säger om ni vill va GM eller inte Redigerat 6 Januari 2009 av blackmaster11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Har du hört talas om styck indelning, punkt och kommatecken ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) För det första så får du nog inte reklamera om privat servrar på Snyggast, och för det andra så måste du ha uppe MySQL + Logon servern och World serven för att Servern skall va på. Qiraji.. Svara på frågan först och sen kan du gnälla på skrivningen. Ajja bajja ^^ Redigerat 6 Januari 2009 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) För det första så får du nog inte reklamera om privat servrar på Snyggast, och för det andra så måste du ha uppe MySQL + Logon servern och World serven för att Servern skall va på. Qiraji.. Svara på frågan först och sen kan du gnälla på skrivningen. Ajja bajja ^^ vad var frågan ? ok nvm. ont: dunno Redigerat 6 Januari 2009 av Qiraji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 §3.5 - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg