Pillshere Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Någon som vet nåt sätt att komma upp på taket med Wario utan 150 stjärnor? Skriv in det här så är du snäll. Jag ska hitta ett sätt att klara SM64 DS på ett speciellt sätt nämligen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 På ds kan jag ett, men prova och se, det går med alla. Gå ut med valfri gubbe i trädgården.. Gå till höger om slottet och sen ska du göra trippelhopp mot bergen man inte annars kan gå uppför, när du utför trippelhoppet ska du hoppa så långt mot berget du kan och då när du är på berget måste du göra detta snabbt: håll in knappen R och tryck på A två ggr i jättesnapp följd, släpp R och spring mot taket i ca 1-2 sek och fortsätt så tills du är uppe. P.S du ska hoppa där det går in som ett hörn vid berget och detta är svårt i början, jag fick öva jättemkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Denna hjälper nog? Han visar hur man gör med alla (mario yoshi luigi och sist wario) Han visar hur man gör med wario i SLUTET TYP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 På ds kan jag ett, men prova och se, det går med alla. Gå ut med valfri gubbe i trädgården.. Gå till höger om slottet och sen ska du göra trippelhopp mot bergen man inte annars kan gå uppför, när du utför trippelhoppet ska du hoppa så långt mot berget du kan och då när du är på berget måste du göra detta snabbt: håll in knappen R och tryck på A två ggr i jättesnapp följd, släpp R och spring mot taket i ca 1-2 sek och fortsätt så tills du är uppe. P.S du ska hoppa där det går in som ett hörn vid berget och detta är svårt i början, jag fick öva jättemkt Det går bara på 64 versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 På ds kan jag ett, men prova och se, det går med alla. Gå ut med valfri gubbe i trädgården.. Gå till höger om slottet och sen ska du göra trippelhopp mot bergen man inte annars kan gå uppför, när du utför trippelhoppet ska du hoppa så långt mot berget du kan och då när du är på berget måste du göra detta snabbt: håll in knappen R och tryck på A två ggr i jättesnapp följd, släpp R och spring mot taket i ca 1-2 sek och fortsätt så tills du är uppe. P.S du ska hoppa där det går in som ett hörn vid berget och detta är svårt i början, jag fick öva jättemkt Det går bara på 64 versionen Det är inte på 64 versionen >:( fattar ingen??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Finns det inget annat sätt? Det funkar inte för mig. Jag kan inte hoppa lika högt som han/hon i Youtube videon :(:(:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Finns det inget annat sätt? Det funkar inte för mig. Jag kan inte hoppa lika högt som han/hon i Youtube videon :(:(:( Du triplejumpade väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 22 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Finns det inget annat sätt? Det funkar inte för mig. Jag kan inte hoppa lika högt som han/hon i Youtube videon :(:(:( Du triplejumpade väl? Det är klart ;: Jag kommer inte lika högt menar jag, satt och nöta framför DSet i typ 3 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Någon som vet nåt sätt att komma upp på taket med Wario utan 150 stjärnor? Skriv in det här så är du snäll. Jag ska hitta ett sätt att klara SM64 DS på ett speciellt sätt nämligen ;)if i may say: VAD I H---ETE SKA DU UPP MED WARIO FÖR!?!?!?!????!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg