knark Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Detta kommer upp jämt , vad är problemet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Att du kanske har glömt lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Att du kanske har glömt lösenordet?Haha, ingen risk, registrerade mig 5 min innan jag skulle logga in på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Var noga med att skriva in rätt användarnamn och lösenord. Kolla din e-mail så att du skriver rätt användarnamn. Tryck inte 'enter' när du ska logga in, klicka på login. Ps. Det var ganksa länge sen jag blev medlem på planetrender, så jag kommer inte ihåg om du måste aktivera ditt konto via en länk, men kolla din e-mail iaf. Redigerat 7 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 har du registrerat dej vid render gallery? tror att det är olika för det och forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Confirm via E-post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 har du registrerat dej vid render gallery? tror att det är olika för det och forumet.Jag hade registrerat mig på renders gallery, nu funkar det, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 har du registrerat dej vid render gallery? tror att det är olika för det och forumet.Jag hade registrerat mig på renders gallery, nu funkar det, tack! Var precis det jag trodde faktiskt :gitarr: Står likadant på min dator när man ska logga in på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.