Superharry05 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Vilken är den snyggaste skillcape om man får välja på alla skillar. Själv tycker jag: Firemaking, attack, Hitpoints. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag tycker att trimmad Hitpoint och Slayer cape är snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Trimmad agility eller slayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Un-trimmed slayer<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag har cooking, firemaking och quest cape, och av dom tycker jag Quest/firemaking men annars så är slayer cape jävligt grym. Och attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Hitpoints (t), herblore (t) och slayer (t). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Har inte spelat rs på ett tag men jag tycker herblore (t) är fint :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 firemaking ftw!!!!http://www.draynor.net/stat/glossyblack/female/firemaking_skillcape/Miss_rangez.png + min range pure/range hybrid's skillz!rate and hate! p.s om du vill fixa egna såna exempel så här är länken!: http://www.draynor.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Woodcutting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Prayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Strenght, Slayer, Magic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Trimmed str cape, untrimmed hp + slayer ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg