Hoppa till innehåll

Dsv-gaming


dalslund
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare DSV-Gaming rekyterar nu medlemmar. ( counter strike 1.6 )

 

 

Klanen

 

Klanen har just nu 4 medlemmar och funnits sedan 2007.

Vi har hemsida, och server dator ( fattas lina ).

Så att så småning om kommer hosta 1 pub , 1 war, 1 vent.

Pcw's så gott som oftast, mest om helgerna då det även smäller på en och annan cup.

 

 

Krav

 

Ni ska vara minst 15 år gammla ( 14 kan duga ).

Ha vett i huvet (då menar jag var lite seriösa/mogna inte skrika och banka när ni dör e.tc).

Ventrilo

Mick

Ingen pipröst.

spelglad

Inget surande ifall nånting som du vill inte blir till ( hade en förr som blev sur bara för jag höll ramp på nuke )...

Spelförståelse ( inte bara kalla sig bra för att man kan springa runt och fraga ( hade en som sa att han var pro för han kunde bugg flasha ).

Hälst snacka så man fattar. (hade en som snackade så fort när han spelade pcw ( stressad ) så vi hörde ikke ett dug ).

Skojsam.

 

NOTERA

De idiotorna som jag beskrev om inom " ( ) " finns inte kvar i klanen :P .

 

Allmänt är de nuvarande klanmedlemmarna sjukt roliga och gillar och skoja / lira tlilsammans :).

 

Hemsida -> www.dsv-gaming.net

 

 

" Vi ligger också i bra kontakt med #luffarnapånätet som vi lirar med ibland "

 

 

Är ni sugna skriv fakta om er och ert spelande som ett svar i tråden ( skriv samt er email ).

För snabbast svar skicka till [email protected], kan kanske ta en dag eller nått här ska försöka kolla så snabbt som möjligt.

 

 

 

Ha De

Redigerat av dalslund
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ganska intresserad men vet inte om jag spelar tillräckligt... spelar ungefär 4-5 timmar om dan max på vardagar beroende på plugget (går natur-science så det är ganska mkt plugg och läxor). är 16 år och har spelat sen jag var 8-9 år tror jag.(spelat så länge jag kan minnas ^^) spelat i en ganska oseriös klan och brukar lira lite pcw's och några pugs och mixes. kan fixa bouncer. ganska seriös spelare, ska till dhsummer09 och antagligen winter lite beroende på vem jag ska dit med.

 

[email protected]

 

ska fixa mic i dagarna.

 

skåning.

 

ps: hoppas att ni kan bättre än

:S :P Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ganska intresserad men vet inte om jag spelar tillräckligt... spelar ungefär 4-5 timmar om dan max på vardagar beroende på plugget (går natur-science så det är ganska mkt plugg och läxor). är 16 år och har spelat sen jag var 8-9 år tror jag.(spelat så länge jag kan minnas ^^) spelat i en ganska oseriös klan och brukar lira lite pcw's och några pugs och mixes. kan fixa bouncer. ganska seriös spelare, ska till dhsummer09 och antagligen winter lite beroende på vem jag ska dit med.

 

[email protected]

 

ska fixa mic i dagarna.

 

skåning.

 

ps: hoppas att ni kan bättre än

:S :P

Kan inte så mycket om CS, men var inte det där rätt bra? ( menar fragsen i videon. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha ja för jäveln, den där la jag upp för skojs skull :P , f*n ingen "film" av sig igentligen. En fick dubbel hs med famasen ville vara lite bussig och slänga upp han på youtube så :P

 

addar ni på msn elläh? :P

 

För vad menar du ? :P

 

 

typ try?

 

jaha, ja, fast skriv först om dig själv, så vi vet ifall det är värt och tyra redan innan. hälst i ett mail till [email protected] kollar den var dag så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej ;D Är skillad player, spelar ofta cs! Alltså 1.6 , är 14 år men väldigt bra. Har varit med i en clan förut men las ner efter vi förlorade i z-ligan :S Men kan gå in på ett nytt försök med ny clan :D Adda mig på steam: Niffen_

Nickar SmitarN^ på cs.

Snackar även mkt i Ventrilo ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...