Husko Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Hej. Mitt css har börjat lagga. När jag är inne i spelet så går jag 5-10 m så börja det lagga 1-2 sec sen börjar det samma sak efter jag har gåt 5-10 m....(hela tiden) vet nån vad problemet är? Asså vet du om det har med internet att göra eller är det ett typiskt datorlagg eller internetlagg? internetlagg=när du fortfarande ser saker röra sig i spelet datorlagg=när det fryser totalt. internetlagg=när du fortfarande ser saker röra sig i speletKan man fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Hej. Mitt css har börjat lagga. När jag är inne i spelet så går jag 5-10 m så börja det lagga 1-2 sec sen börjar det samma sak efter jag har gåt 5-10 m....(hela tiden) vet nån vad problemet är? Asså vet du om det har med internet att göra eller är det ett typiskt datorlagg eller internetlagg? internetlagg=när du fortfarande ser saker röra sig i spelet datorlagg=när det fryser totalt. internetlagg=när du fortfarande ser saker röra sig i speletKan man fixa det? rates http://www.google.se/search?hl=sv&q=cs...mp;aq=f&oq= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Jag hade det här problemet för ett par dagar sedan på min stationära. Visst, den var gammal men den skulle ändå lätt klara CSS. Först tog jag bort alla skins osv, fungerade inte. Sedan ominstallerade jag CSS, fungerade inte. Allt annat! Omformaterade, fungerade ändå inte. Sedan så skrev någon att jag skulle damsuga burken, gjorde det och nu går den perfekt igen. Testa det, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Hej. Mitt css har börjat lagga. När jag är inne i spelet så går jag 5-10 m så börja det lagga 1-2 sec sen börjar det samma sak efter jag har gåt 5-10 m....(hela tiden) vet nån vad problemet är? händer så på min bärbara efter jag spelat wow. måste starta om datorför att kunna spela css då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Har gjort ALLT men saama problem fortfarande !! snälla hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Sänk till 800 x 600 så klarar den perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Sänk till 800 x 600 så klarar den perfekt!samma ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Vadå samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Vadå samma sak.det laggar fotfarande ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Vadå samma sak.det laggar fotfarande ändå. Har du följt mitt tips? Det var det enda som fugnerade för mig, hade EXAKT samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Vadå samma sak. det laggar fotfarande ändå. Har du följt mitt tips? Det var det enda som fugnerade för mig, hade EXAKT samma problem ja gjorde det 2 gånger. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Vadå samma sak. det laggar fotfarande ändå. Har du följt mitt tips? Det var det enda som fugnerade för mig, hade EXAKT samma problem ja gjorde det 2 gånger. :( Hmm... segt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.