shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) tjoo alla fuskare! Har funderat på en Logitech G9 Laser Mouse. Men, jag undrar vad dpi i är och om musen har en dubbel klicks funktion. Lirar väl cs source ibland och då vill man ju äga ut alla 7åringar som bråkar om vem ska defusa bomben^^ Redigerat 7 Januari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 DPI är inte särskilt viktigt om du inte vill köra med en mus på hypersens. Förstod inte riktigt... Frågar du om musen kan dubbelklicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 DPI är inte särskilt viktigt om du inte vill köra med en mus på hypersens. Förstod inte riktigt... Frågar du om musen kan dubbelklicka? nja jag tror han undrar om den har en muskula eller laser...DPI är väll 3200 dpi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 DPI=Dot per inch och du frågade just nu om Dot per inch=3200 dots per inch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 DPI=Dot per inch och du frågade just nu om Dot per inch=3200 dots per inch.aa det blev fel när jag skrev :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Dubbelklicksfunktion? Ungefär att ställa in en av extraknapparna som dubbelklick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Jag menar... Har den en knapp att man bara trycker på den engång och sen dubbelklickas det i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 aha ok. nej det tror jag inte. ska du ha det till CS eller? isåfall finns det en mus på class ohlsson som kostar 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag menar... Har den en knapp att man bara trycker på den engång och sen dubbelklickas det i datorn? Det fungerar på alla möss, det ställer man in någonstans i kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.