Offspring9 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Tja jag tänkte starta en grupp som heter The offspring f*n-club. Men någon som vill hjälpa mig med att tjäna ihop fuskamynt till gruppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Du får ha en gratisklubb, om du inte förbrukat den möjligheten ännu..Som du kan förlänga hela tiden gratis. Har jag för mig ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 på tala om offspring är deras nya album bra :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 på tala om offspring är deras nya album bra :kung:Ja jag har den. Den är väldigt bra fast inte bättre än Americana, greatest hits och Ixnay on the hombre. De har jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Deras bästa låt är ju " Hit it! " . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Du får ha en gratisklubb, om du inte förbrukat den möjligheten ännu..Som du kan förlänga hela tiden gratis. Har jag för mig ;p inte längre nu kostar dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag donerar gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Deras bästa låt är ju " Hit it! " . :)Den heter hit that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Offspring.. herregud, bara en hög med P12or som lyssnar på det. Kände att jag ville säga min mening (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Deras bästa låt är ju " Hit it! " . :)Den heter hit that! Same shit >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Offspring.. herregud, bara en hög med P12or som lyssnar på det. Kände att jag ville säga min mening (: @pm Redigerat 14 Januari 2009 av neVah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Offspring.. herregud, bara en hög med P12or som lyssnar på det. Kände att jag ville säga min mening (: Endast en äkta idiot till 17åring har ännu inte insett att olika folk har olika musiksmaker. Kände att jag ville säga min mening. Jo det har jag insett, och vad ger dig rätt till att kalla mig en äkta idiot från ingenstans?Jag sa bara vad det var för folk som lyssnar på den sorts musik, ifall just den här musiken. Visst sen kanske det bara inte är P12or som lyssnar på det, men i stora drag är det.. ifall det jag har märkt. Så att komma & kolla mig en äkta idiot har du absolut inget för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.