Gäst Member Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Jag har sett att man inte kan starta klubbar här på Fuska.se. Det skulle vara kul om man fick tillgång till det. På andra hemsidor finns sådana funktioner, så varför inte på Fuska.se? Man bör typ betala 10 kronor för att aktivera sin klubb, och att man bör ha dessa möjligheter som Admin i sin klubb. Möjligheter: Skapa egna klubbforum, Redigera Medlemmar, Godkänna Medlemmar, Byta Avatar och Byta Slogan. Vad tycker ni om denna idéen? Citera
Gäst Member Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Vi har Gruppforum? Det är inte samma sak. Det jag menar är att om man kan starta en klubbfunktion. Så att man kan starta egna klubbar etc ;) Citera
Aircondition Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Det är samma sak med ett annat namn. Citera
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Vi har Gruppforum? Det är inte samma sak. Det jag menar är att om man kan starta en klubbfunktion. Så att man kan starta egna klubbar etc ;) Vad är det för skillnad?Din idé ...........................Gruppforum Skapa egna klubbforum - Skapa egna gruppforum Redigera Medlemmar - Bjuda in medlemmar, sparka ut dom, göra dom till mods osv. Godkänna Medlemmar - Det kan man. Byta Avatar - Finns ju grupploggor eller vad du nu menar. Byta Slogan - Man kan ha slogans på grupper om man vill. Man bör typ betala 10 kronor för att aktivera sin klubb, och att man bör ha dessa möjligheter som Admin i sin klubb. Grupper kostar väl också runt 10-50kr? Redigerat 7 Januari 2009 av Payback Citera
Gäst Member Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Oj, jag hade inte sett gruppfunktionen. Jag ursäktar. Citera
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Oj, jag hade inte sett gruppfunktionen. Jag ursäktar. Nehe? Det är inte samma sak. Det jag menar är att om man kan starta en klubbfunktion. Så att man kan starta egna klubbar etc ;) Citera
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Jag har sett att man inte kan starta klubbar här på Fuska.se. Det skulle vara kul om man fick tillgång till det. På andra hemsidor finns sådana funktioner, så varför inte på Fuska.se? Man bör typ betala 10 kronor för att aktivera sin klubb, och att man bör ha dessa möjligheter som Admin i sin klubb. Möjligheter: Skapa egna klubbforum, Redigera Medlemmar, Godkänna Medlemmar, Byta Avatar och Byta Slogan. Vad tycker ni om denna idéen? Offtopic: Visste du att du har kopierat "Exakt" allt det där från fuska.nu?Det finns dessutom redan grupper, inte klubbar. Men jag tycker det är samma sak. Han har redan sagt att han inte visste att det fanns gruppforum... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.