George02 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Hej alla medlemmar. :D Jag lyckades installera gta iv på min dator men när jag spelar spelet så går det as segt. Jag har Vista som operativsystem (Homepremium 32- bitars , processorn 3,0 Ghz, Minne RAM 2,0 GB. Men jag tror inte att det är något fel på dessa. Utan grafik kortet. Grafik kortet är 7500 Le jag tror att det är 512 MB eller 1 GB minne på den. Behöver hjälp.
shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Testa ändra grafik inställningarna i spelet.
George02 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Testa ändra grafik inställningarna i spelet. Har det, det är på minsta.
Garone Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Hej alla medlemmar. :D Jag lyckades installera gta iv på min dator men när jag spelar spelet så går det as segt. Jag har Vista som operativsystem (Homepremium 32- bitars , processorn 3,0 Ghz, Minne RAM 2,0 GB. Men jag tror inte att det är något fel på dessa. Utan grafik kortet. Grafik kortet är 7500 Le jag tror att det är 512 MB eller 1 GB minne på den. Behöver hjälp. GTA IV är dåligt optimerat, speciellt för Vista. Ingen chans att du skulle kunna spela det utan problem med den datorn.
George02 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Hej alla medlemmar. :D Jag lyckades installera gta iv på min dator men när jag spelar spelet så går det as segt. Jag har Vista som operativsystem (Homepremium 32- bitars , processorn 3,0 Ghz, Minne RAM 2,0 GB. Men jag tror inte att det är något fel på dessa. Utan grafik kortet. Grafik kortet är 7500 Le jag tror att det är 512 MB eller 1 GB minne på den. Behöver hjälp. GTA IV är dåligt optimerat, speciellt för Vista. Ingen chans att du skulle kunna spela det utan problem med den datorn. Men det är väl inte datorn det är fel på. Är det inte grafik kortet som det är fel på. På system krav så står det att det bara behövs 1,8 Ghz Men min har 3,0 Ghz på processorn.
Garone Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Hej alla medlemmar. :D Jag lyckades installera gta iv på min dator men när jag spelar spelet så går det as segt. Jag har Vista som operativsystem (Homepremium 32- bitars , processorn 3,0 Ghz, Minne RAM 2,0 GB. Men jag tror inte att det är något fel på dessa. Utan grafik kortet. Grafik kortet är 7500 Le jag tror att det är 512 MB eller 1 GB minne på den. Behöver hjälp. GTA IV är dåligt optimerat, speciellt för Vista. Ingen chans att du skulle kunna spela det utan problem med den datorn. Men det är väl inte datorn det är fel på. Är det inte grafik kortet som det är fel på. På system krav så står det att det bara behövs 1,8 Ghz Men min har 3,0 Ghz på processorn. Grafikkortet är den viktigaste komponenten när det kommer till spel.
Rekommendera inlägg