NuTc4sE Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Jag kan inte på nätverket att funka till mitt 360, jag har stoppat in kabeln till vår router och sånt, men när jag gör test connection så står det "wired" som jag antar betyder kopplad, sen på "IP adress" blir det bara failed <_< , sen kommer en förslags ruta om hur man ska få det att funka, (bara en massa babbel :rolleyes: ) men iaf, hjälp mej plz. Tacksam för svar Citera
NuTc4sE Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2009 en: D-Link Airplus G+ Trålös Router :student: Citera
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Du har inte prövat att starta om hela nätverket? Citera
NuTc4sE Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Du har inte prövat att starta om hela nätverket?till vilken nytta? orkar inte göra det i onödan Citera
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Men det kanske hjälper tar bara 5min en då. Citera
Musten Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Jag tror att du på något sett måste acceptera Xboxet att ansluta till routern. Citera
Apex Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Hmm du kanske inte har din router på att dela ut ip och då måste du ge xboxet en statisk ip via inställningarna. Citera
NuTc4sE Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2009 hur ska jag göra det? routers, och sånna grejjor e min svaga sida. Citera
ggdover Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Skrivet 8 Januari 2009 ställ in på att "ip-adressen" hittas automatiskt. Kan ändras någon stans i settings på xboxet. Om inte det funkar får du skriva in mauelt ip-adressen och göra säkert att det e rätt också :P Citera
shoobree Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) en: D-Link Airplus G+ Trålös Router :student: [/quote Du kanske måste öppna portar i routern som låter dig connecta till Xbox Live. Plus att jag inte hitta din router i listan.. Kan du inte checka in vad du har för router engång till? T.ex jag har: D-Link DSL-G624T Redigerat 8 Januari 2009 av XzamX Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.