Gäst Glassgubben Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hej jag fick en xbox 360 i jul klapp det är ett premium men det var beg så jag fick inte med en hårddisk men i stället 14 spel+ en minnes kort. Men nu undrar jag ett xbox 360 har ju 3 usb portar och om man köper en extern hårddisk kan man spara sina spel på den? Jag tycker det borde fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hårddisken och minneskorten har sina egna slots, när kom USB portar in i bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Du har en usb port där ''bak'' på xboxet sen 2 till bakom den lilla luckan där fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Ja? Vad är det om dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Asså, det borde faktist gå... Eller så kan du väl köpa en hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jo det ska jag göra. Men det skulle kunna vara roligt att kunna mycket mera minne på sitt xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jaha jasså en extern hårddisk att spara på som ansluter via usb? Nej, det går inte. Du kan inte ladda ner demos, filmer eller så från marketplace samt spara på nåt annat än minneskort och xbox's egna hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Okey tack för att ni svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.