JonteFire2 Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Dubbelklicka där flikarna ska vara så kommer dom fram.aa tack.. jag leatde upp msnmsgr.exe och tryckte på avsluta process. men då stod det att jag kmr förlora data och sånt. Är lite osäker. Vet ni vad som händer om jag avslutar processen? kommer jag förlora alla mina kontakter på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Nej det kommer du inte förlora. Det står så som varning om du skulle döda en process som du inte vet vad det är. T.ex explorer ( processen ) om man dödar den så kommer man förlåra allt typ men det kommer tillbaks om typ 30 - 60sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Vet ni vad som händer om jag avslutar processen? kommer jag förlora alla mina kontakter på msn?Tror du seriöst det själv? Det enda man egentligen kan förlora genom att avsluta processer är om du skrivit något på anteckningar eller likn och inte sparar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 okej men jag har gjort det nu och det funkar ändå inte.. blir så himla arg på detta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.