fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 du vet att jag kan anmäla dig va? du passa dig JÄV**LIGT NOGA. om du inte vill det. och sluta gärna att kaxa, nee jag är inte 6 år. och jag går inte i idiotskolasom du gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Du kan änmala mig för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 att du säger idiot, fast jag vet inte om detvar du , ursäkta i såfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 att du säger idiot, fast jag vet inte om detvar du , ursäkta i såfall.LOL när sa jag idiot?och snälla sluta bumpa gammla trådar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 sorry det var xzamx som sa det, det är i så fall han jag ska anmäla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) Tråd låst... Redigerat 12 Februari 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg