Skull-Kid Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag behöver hjälp med var man hittar luigia alsså i vilken grotta.jag har silver wing snälla hjälp mig ='( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Jag behöver hjälp med var man hittar luigia alsså i vilken grotta.jag har silver wing snälla hjälp mig ='( här är kartan I wihrlisland (eller något sådant) ön uppe till höger av dem fyra öarna. där inne är lugia. ;) B) Redigerat 4 April 2004 av 89chrnil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Men jag behöver hjälp med en sak till: Jag behöver hjälp med var man hittar rock smash kan nån hjälpa mig igen? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Men jag behöver hjälp med en sak till: Jag behöver hjälp med var man hittar rock smash kan nån hjälpa mig igen? =) där pilen route 36 pekar. är den du frågar en kille som står ungefär där sudowuddo stog :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 ok tack så hjätttttte mycket kan jag få din msn om du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (89chrnil @ 04/04-2004 22:02:49) Jag behöver hjälp med var man hittar luigia alsså i vilken grotta.jag har silver wing snälla hjälp mig ='( här är kartan I wihrlisland (eller något sådant) ön uppe till höger av dem fyra öarna. där inne är lugia. ;) B) Bra karta! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (ZMASTER_92 @ 06/04-2004 07:45:30) (89chrnil @ 04/04-2004 22:02:49) Jag behöver hjälp med var man hittar luigia alsså i vilken grotta.jag har silver wing snälla hjälp mig ='( här är kartan I wihrlisland (eller något sådant) ön uppe till höger av dem fyra öarna. där inne är lugia. ;) B) Bra karta! :wacko: Tycker du int den är bra :o Det var den bästa jag kunde hitta. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 lugia var lätt att fånga klarade det efter 2 försök först använde jag fast gick inte sen hevyball då gick det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 hevyball? vilket apricorn får man det av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg