Gäst TheChoosenOne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) FUSKA SUGER,j*vla SKIT!ADMIN ÄR EN JÄVEL,NAFRALI EN j*vla CPSTÖRD.BOFFAROFFE ÄR MISSFOSTRAD.XADE ÄR EN FITTA.draghon är en röv FUSKA SUGER!!!!!!! Redigerat 8 Januari 2009 av TheChoosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Vad håller du på med? Du skriver med ovårdat språk. Och sedan trakasserar du Admin och alla moderatorerna förutom Draghon. Om du nu tycker att Fuska.se suger, kan du hålla det för dig själv. Inte starta en tråd om det hela. Du kommer bli bannad, se upp med ditt uppförande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheChoosenOne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Skiter väl jag i. Och det här är bara en j*vla spelsida,inget j*vla spel. JAGEKUNG ÄR ETT CP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Ack, fast jag håller med dig är såna här trådar inte tillåtna =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Du glömde mig... ska jag tolka det som att jag är bortglömd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg