JonteFire2 Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Min kompis blev nyligen medlem på RS och han kan inte skriva i chatten.. Vad är det som är fel ?? han har ON i allting.. Public, Private, Clan osv.. Svara på detta snabbt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Man kan inte skriva i tutorial island, gör klart den sen kan du börja spamma ^^ eller kanske du är muted om du har redan gjort tutorial island :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Han har gjort klart tutorial Island och det är nu efter som han inte ens kan skriva något.. ...och vad är muted? och vart avaktiverar man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Han har gjort klart tutorial Island och det är nu efter som han inte ens kan skriva något.. ...och vad är muted? och vart avaktiverar man det? Muted blir det om du bryter mot regel 1, offensive language. Du kan bli tillfäligt muted dvs det går över efter ett tag, eller så blir du Perm muted, dvs muted 4ever. Går inte att avaktivera tror jag. Men jag vet inte varför han inte kan skriva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Han måste vara muted om han inte kan skriva något. Eller så är tangentbordet paj men det tvivlar jag på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 okej, bra då vet jag det. Tagentbordet är det inte fel på iallafall.. testade med min gubbe efteråt och det funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Vilken värld är du inne på? Kan vara för att du är inne på en Quick Chat world. Redigerat 8 Januari 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Vilken värld är du inne på? Kan vara för att du är inne på en Quick Chat world. Om han är det kommer det stå att han är inne på ett Quick Chat world. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Ja men det är ju den enda troliga anledningen enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Okej, antingen så är det för han är muted, jag tror inte det för han gjorde inget fel under tutorialen. så det måste vara den du sa Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Om han är under 13 år och har angett det när han gjorde sin gubbe så blir man muted. Jagex vill förmodligen skydda de unga mot "Foul language" :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Ja, antingen är han muted, skrivit att han är under 13, inne på quick-chat world. Annars kan ni ju testa att skriva till JaGeX? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg