Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Beställde nyss Saints Row 2 till Ps3 för 299:-. När man handlade för över 99:- (eller var det 149:- ? ) så fick man köpa en dubbelfilm för bara 69:- som egentligen kostar 179:-. Jag valde Die Hard 4.0 / I, Robot. Sen hittade jag rabattkoden 7reA487 på www.rabattkod.se som gör så att det blir gratis frakt om du handlar för över 99:-.

Jag betalade alltså 368:- för:

Saints Row 2 till Ps3

Die Hard 4.0

I, Robot

Normal pris är 747:-, alltså sparade jag 379:-.

Har hört att karaktärsskapandet ska vara väldigt bra i SR2. Kan ni berätta lite om det? Är det lika bra som Oblivions?

Skrivet

Kommer inte riktigt ihåg oblivions så starkt men du kan välja en hel del frisyrer, ansikten hårfärger och välja vilken av rösterna du vill ha så ja, du kan ändra en hel del.

Skrivet

Tittade runt lite på Youtube och så. Har förresten köpt spelet och det är riktigt kul. Inte snygg grafik eller bra story, men riktigt kul.

Förut när jag bara körde runt lite så såg jag en kvinna i en bil som körde full gas in i en annan människa. Full?

En annan gång snodde jag en korvbil och åkte runt med den och sprutade vatten på folk.Sprutade på en kille som åkte med en tjej på en motorcykel och han blev helt galen och åkte rakt in i ett staket.

Skrivet

Beställde nyss Saints Row 2 till Ps3 för 299:-. När man handlade för över 99:- (eller var det 149:- ? ) så fick man köpa en dubbelfilm för bara 69:- som egentligen kostar 179:-. Jag valde Die Hard 4.0 / I, Robot. Sen hittade jag rabattkoden 7reA487 på www.rabattkod.se som gör så att det blir gratis frakt om du handlar för över 99:-.

Jag betalade alltså 368:- för:

Saints Row 2 till Ps3

Die Hard 4.0

I, Robot

Normal pris är 747:-, alltså sparade jag 379:-.

Har hört att karaktärsskapandet ska vara väldigt bra i SR2. Kan ni berätta lite om det? Är det lika bra som Oblivions?

Inte för att vara taskig, bara undrar du frågar om karaktärsskapandet på PS3, men du skriver om hur mycket sakerna kosta? hmm ;P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...