TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 ja..clienterna är gratis att ladda ner det är accountet som kostar. Så om du redan har accountet så är det bara att ladda ner clienten och spela :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 YEEEEEEES (sry för många E) jag är på 10% Hoppas det blir klart. Är det lika dant med tbc. Gratis alltså? Har tbc på mitt acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 YEEEEEEES (sry för många E) jag är på 10% Hoppas det blir klart. Är det lika dant med tbc. Gratis alltså? Har tbc på mitt acc.MMMMMMyeah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 69% nu =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixidoz Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Jag älskar att man inte behöver skivorna för att installera wow :D Redigerat 16 Januari 2009 av ixidoz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg