Boffaroffe Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vi hade något liknade i 4:an fast då var det bara klassen och det hette "klassens timme" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vad trist med sånt... på min skola finns det inte nåt liknadne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vad trist med sånt... på min skola finns det inte nåt liknadne. håller med visst är det trist :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vad trist med sånt... på min skola finns det inte nåt liknadne. Samma här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (babba @ 06/04-2004 14:51:34) i min skola har vi en grej som heter Hela Skolan Samlas(HSS). Då är de en klass som uppträder t.ex Dansa till musik,Sketcher m.m Har ni något liknande? :huh: vår skola har det. Ps: går i samma skola som Elvis. :P rättare sakt i min klass B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vi har Ting första Måndagen i Månan i gympasalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ting? som på farmen... ska ni ha en tvekamp då lr.. Skämt åsido ;P;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Nä det har vi inte. Bara om det händer något specielt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 i min skola har vi en grej som heter Hela Skolan Samlas(HSS). Då är de en klass som uppträder t.ex Dansa till musik,Sketcher m.m Har ni något liknande? :blink: Jag har det! Vi har öppen Scen varje månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vi samlas på midsommar till exempel och sjunger=suck= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 midsommar :o !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.