zazaza Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag spelade gta iv ett tag men sen tröttna jag.sen fick brosan saints row 2 i julklapp och det tycker jag är bara så roligt så jag tycker saints row 2 men det beror ju på hur du helst vill att spelen ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Gta 4 mkt mer tuffare imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 GTA IV, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snulk Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 GTA IV, och där har du sving of death som sjuter iväg bilen vilket är mycket underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 GTA IV har bättre grafik och story. Men det finns så mycket att göra i Saints Row 2. Jag skulle valt Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 GTA IV är ett klart val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 SR 2. gta blir man trött på så fort och sen efter man klarat storyn så finns det ju inge att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 ta saint row 2 för den äger mest av alla! det finns så många aktiviteter och uppdrag! du kan tillåme spela online och samarbeta och mycket mer! man kan ha olika rank! och sen kan man ha ett eget gäng! och sen kan man modifera sin egen gäng! så ta saint row 2 på cdon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.