Secred Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Kolla på sida 2, där står det att den är skottsäker om man skjuter snett från nåt håll istället för att läsa rubriken och komentera den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Men aaaaaaaa.............bara för att det står nåt behöver det inte vara sant... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag sa OM den var skott säker så borde ju miltärerna ha västar av sån plast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 men varför i helevete skulle de va skottsäkra??????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Jag tror att ni ska ta det E-123 Omega sa med en smula ironi... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Kanske det...men ändå.......... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag tror att det är en fejk :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) jag är dum men jag skulle inte gå på nåt sont. Redigerat 12 April 2004 av gandalf-den-vite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 den kanske är skott säker mot en soft air gun men inte mot en djungel röjare=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 en soft air gun skulle kunna görra märken iaf.....http://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/sarge/happyNeo.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 X-box skottsäker?! Hahahahahahaha och grisar kan flyga!hahaha Vadå, har du aldrig sätt en gris flyga!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jo de gör dom.på landet flyger de grisar på alla åkrar man ser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg