Husko Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 När jag startar datan så kommer detta up.... Vf?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 När jag startar datan så kommer detta up.... Vf?? Jag vet inte varför det kommer upp, men sök på filnamnet på google, och ladda hem filen. Om ingenting fungerar så finns det nog inte så många andra utvägar än att formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag googla upp filen och det måste vara ett virus. Ta och virus sök burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 gör så här: öppna kör och skriv in "msconfig" utan " kolla på startup (eller liknande namn) leta upp pesoliyi.dll (står under command eller liknande namn) ta bort krysset ur rutan verkställ och klicka sedan på ok klicka på starta om datorn när datorn startat om kommer du få upp en ruta klicka i krysset där och välj ok ska funka nu **** pesoliyi.dll: Trojan-Spy.Win32@mx efter du gjort att de så gör en virussökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Den?Ja. Men gavulowe och febawoyi också är virus, ta bort dom också. Redigerat 9 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Sånt brukar jag få när jag stänger av datorn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Den?Ja. Men gavulowe och febawoyi också är virus, ta bort dom också. Okeej Tack. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.