Windnoob Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 tjena alla har funderat på att skaffa psp och gta vcs. Älskar gta lixom! Men jag vet inte om det är häftigt.. tex jag vill ha samma gta känsla som i gta sa :P (det e inte samma version , jag vet) har någon gta vcs? rekommenderar du det till ett gta f*n som måste spela det hela tiden?? vad är häftiga med vcs? Tack, windnoob :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jo, det är kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 tjena alla har funderat på att skaffa psp och gta vcs. Älskar gta lixom! Men jag vet inte om det är häftigt.. tex jag vill ha samma gta känsla som i gta sa :P (det e inte samma version , jag vet) har någon gta vcs? rekommenderar du det till ett gta f*n som måste spela det hela tiden?? vad är häftiga med vcs? Tack, windnoob :D:D VCS har absolut inte samma känsla som SA eftersom man var en svart gangsta' i SA. Men det är fortfarande bra spel som är värt att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hahah, det e ju klart att man är en...afro amerikansk gangster i gta sa... Men funderar fortfarande på det..:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hade det innan det va roligt.Tycker du ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Sweet. Få se med mamma nu då.. hon sa jag fick välja vad jag vill i julklapp :A haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Men då får du ju vänta ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 ja ugerfär ett år XD men allfall dem bästa psp-spelen är locoroco FFCC och God of Wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jo, God of War är kul. Men för kort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Fick julklappen från 2008 fattar ni väl. har köpt psp 3000, fanns inte 2000, köpte med vcs och lcs. tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg