Raptomex Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"? Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;) Redigerat 27 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"? Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;) Nice mannen! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"? Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;) haha dom kanske inte blir så glada om man gör så hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"? Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;) haha dom kanske inte blir så glada om man gör så hela tiden :P Det är inte meningen att göra s¨varje gång.. Men det räcker att göra så en gång per each girl :P Dagen efter så är det bara att prata med henne igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Raptomex, den metoden använder jag också ibland :P funkar alltid faktist. Nästa dag "Hej pablo!!" när man loggar in på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Var trevlig mot dom, det är det enda syftet till att dom skulle kunna snacka med dig på Msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 asså visa intresse :) fråga om samma saker som hon gillar etc. jag hadde en brud på msn men jag sabba det ganska big time... hon ville träffas och ja sa om en vecka men jag orkade typ inte palla mig ner till GBG för att träffa ngn så... hon skriver inte till mig på msn längre =))) fast jag börjar ångra det när jag såg vilka pattar tjejen hadde. kan säga att dom va D+ i B-H :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.