Gäst Mangekyoucake Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Hejsan på er alla, när jag läser en tråd, syns inte inläggen som vanligt, utan ny står det längst ner till exempel; Trådens namn; Koskenkorva Sen ser man det första inlägget, sen kommer en stor rad med texter i stil med detta Payback blablabla. den 31 mars 2008; Det var väl br..... Aramis blablabla den 1 April 2008; Men du skojar me..... o.s.v. Vad är felet? Detta hände efter att jag på skoj sökte på "Mangekyoucake" på google, såg en tråd av mig, och klickade där så började detta ske. Vet ni hur jag får bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Längst upp till höger på ditt inlägg kan du se en vit liten låda där det står Val. Tryck på den och ändra visningsläget till standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 :_ Tack Friday ;D<3 Tråden kan nu låsas, då jag fått svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.