D48 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) hejsan jag har funderat på att köpa en dator från NetOnNet och då ska det nog bli en Acer Aspire M561/Q8200 :P jag själv tycker den ser bra ut, priset är OK. men jag undrar vad ni tycker om den, är det ngt fel eller ngt som ni tycker är dåligt hos datorn eller netonnet? säg till. http://www.pricerunner.se/pi/223-1194503/S...duktinformation Facts. jag ska ha datorn till att spela BF:1942 BF2 BF Vietnam och COD på så ni vet. och det grafik kortet är inget integerat va? och är ett HD4850 som ett Geforce 8800GT? Btw: jag vet att det blir billigare om jag bygger en dator istället :P. Redigerat 10 Januari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 hejsan jag har funderat på att köpa en dator från NetOnNet och då ska det nog bli en Acer Aspire M561/Q8200 :P jag själv tycker den ser bra ut, priset är OK. men jag undrar vad ni tycker om den, är det ngt fel eller ngt som ni tycker är dåligt hos datorn eller netonnet? säg till. http://www.pricerunner.se/pi/223-1194503/S...duktinformation Facts. jag ska ha datorn till att spela BF:1942 BF2 BF Vietnam och COD på så ni vet. och det grafik kortet är inget integerat va? och är ett HD4850 som ett Geforce 8800GT? Btw: jag vet att det blir billigare om jag bygger en dator istället :P. grafikkortet är inte integrerat :lol: vad jag vet så räcker den till dem spelen men för dem pengarna kan du nog bygga en bra dator + köpa OP men om du inte vill bygga så verkar den rätt bra netonet är ganska säkert då pappa har köpt flera gps där. inte 100% bra på dator delar men det finns andra på forumet som kan hjälpa dig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Varför inte köpa delar och bygga? Blir väl billigare? eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Radeon HD4850 är till och med bättre än ett Geforce 8800GT, du kommer att kunna köra de spelen du vill på i princip högsta grafik utan lagg. Om du har tänkt att spela online så borde du kolla upp ifall nätverkskortet är acceptabelt, köpte en dator som såg bra ut för några år sedan, men nätverkskortet var typ 10 år gammalt, ganska drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 ok ok tackar marz det är sånt jag e ute efter och tack även razerinc. jo jag undra om kortet va inbyggt för ett pucko sa att det va det >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.