↗ till inläggetDe spelet värkar as grymt :lol:Hmmm... av dom jag spelat skulle jag säga Little big planet.:cool:
Vilket E Det Bästa Ps3 Spelet?
↗ till inläggetDet är asgrymt :cool:↗ till inläggetDe spelet värkar as grymt :lol:Hmmm... av dom jag spelat skulle jag säga Little big planet.:cool:
Vadå, finns det bra PS3 spel? Oo
Finns inget bra spel på PS3
↗ till inläggetFinns inget bra spel på PS3
Om du inte gillar något Ps3 spel, varför är du här i Ps3 forumet och skriver i massor av trådar att Ps3 inte har något bra spel. Om du inte har någonting vettigt att skriva får du gärna lämna Ps3 forumet.
↗ till inläggetVad gillar du för konsoll då :huh: ? Super NES...? :PVadå, finns det bra PS3 spel? Oo
Mina spel: Resistance 2 och Turok.
GTA IV är väl klart bäst ..
Cod 4
battlefield bad company!
Har inte testat så många men jag tycker Killzone 2 demot var asbra.
Gta iv och Cod 4
Det finns väldigt många bra Playstation 3-spel. Alldeles för många för att kunna utse en favorit. LittleBigPlanet är ett bra spel, Killzone 2 är fruktansvärt bra, men gillar även Resident Evil 5 och Uncharted.
Har bara 360, men min kusin har ps3 och av hans spel så är InFamous det roligaste :D
Uncharted: Drakes Fortune
↗ till inläggetDu skriver " Vilket E Det Bästa Ps3 Spelet? "Vilket e ert bästa PS3 spel? mitt e GTA 4. :cool:
Och sedan helt plötsligt ändrar du hela konceptet och skriver " Vilket är ert bästa PS3 spel? ect"
Vi säger så här: Det finns inget "det bästa" PS3 spelet, faktum är att det möjligtvis finns bästa action, stealth, first person, sport, strategi, rpg o.s.v spelet. Och då är de upp till en själv att nominera och välja vinnare.
Och annars om du bara vill ha ett spel som ska ha kungakronan på toppen av berget skulle du inte alls fråga "Vilket E Det Bästa Ps3 Spelet? " Utan frågat " Vilket PS3 spel har sålt mest ".
Ta någon reda på vilket spel som sålt bäst så vet vi ;)
↗ till inläggetNej.Bioshock är väldigt grymt spel. Jag köpte det idag faktiskt. Hade inte så höga förväntingar.
OnT: MGS 4
Saints Row 2 är ett roligt spel när man inte har något för sig och bara vill lira lite utan att tänka.. (Ni förstår säkert vad jag menar).
Annars är NHL 09 väldigt bra samt Uncharted: Drake's Fortune om man gillar "pang, pang" och äventyr.
Little Big Planet också..
Prövade Little Big Planet på Game, det va jävligt nice.
Hitils det bästa.
Kan säga att jag lirar sönder Call of Duty World at War 24/7
så det blir någ de
men gud nu skrev jag samma IGEN!!!
jag blir så trött