treb71 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 hej det är en bra armor så du behöver inte undra om dom kallar dej noob för det är ingen noob armor du har! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 (redigerat) hej det är en bra armor så du behöver inte undra om dom kallar dej noob för det är ingen noob armor du har! Det är det ju visst :PDen är fattig iaf <_< Kanske bra för din level.. Men jag skulle föreslå en d scim och dragon med.. Str ammy om du vill ha mer str bonus.. Annars ha kvar glory :D Redigerat 26 Januari 2009 av Samlan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 hej det är en bra armor så du behöver inte undra om dom kallar dej noob för det är ingen noob armor du har! Det är det ju visst :PDen är fattig iaf <_< Kanske bra för din level.. Men jag skulle föreslå en d scim och dragon med.. Str ammy om du vill ha mer str bonus.. Annars ha kvar glory :D Han ska INTE ha en dragon med!!!!!!!! Berserker är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 hej det är en bra armor så du behöver inte undra om dom kallar dej noob för det är ingen noob armor du har! Det är det ju visst :P Den är fattig iaf <_< Kanske bra för din level.. Men jag skulle föreslå en d scim och dragon med.. Str ammy om du vill ha mer str bonus.. Annars ha kvar glory :D Han ska INTE ha en dragon med!!!!!!!! Berserker är bättre! BERSERKER FTW!! +3 str. Det är bättre, det gör ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Jag tycker du ska sälja dragon pl8legs o köpa rune pl8legs för att käna in lite cash som du kan använda till någon skill lr ngt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Jag tycker du ska sälja dragon pl8legs o köpa rune pl8legs för att käna in lite cash som du kan använda till någon skill lr ngt.Han frågade efter armor... Inte efter pengar... Och han ville ha bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 hej det är en bra armor så du behöver inte undra om dom kallar dej noob för det är ingen noob armor du har! Det är det ju visst :P Den är fattig iaf <_< Kanske bra för din level.. Men jag skulle föreslå en d scim och dragon med.. Str ammy om du vill ha mer str bonus.. Annars ha kvar glory :D Han ska INTE ha en dragon med!!!!!!!! Berserker är bättre! BERSERKER FTW!! +3 str. Det är bättre, det gör ganska mycket. Men Dragon med har bra equipment stats.. Och då kan han väl lika bra byta ut Glory mot Strength ammy bara för att få +10 str? Har du lite cash så köp en dragon chainbody :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 hej det är en bra armor så du behöver inte undra om dom kallar dej noob för det är ingen noob armor du har! Det är det ju visst :P Den är fattig iaf <_< Kanske bra för din level.. Men jag skulle föreslå en d scim och dragon med.. Str ammy om du vill ha mer str bonus.. Annars ha kvar glory :D Han ska INTE ha en dragon med!!!!!!!! Berserker är bättre! BERSERKER FTW!! +3 str. Det är bättre, det gör ganska mycket. Men Dragon med har bra equipment stats.. Och då kan han väl lika bra byta ut Glory mot Strength ammy bara för att få +10 str? Har du lite cash så köp en dragon chainbody :D Nej, för man behöver eq stats oxå, och gloryn ger oxå str bonus + att med gloryn kan man teleportera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 värsta nub stylen:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 "Alla på fuska är noobs"? Är det någon som är noob är det ju Herr fattiglapp som inte har råd med Dragon chainbody <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Skaffa d scimmy och dragon platebody då är det bättre. :P Men annars så duger det fint för en 76a. Håller för en gångs skull med dig med att han ska skaffa d scimmy men tror du verkligen att han har råd med dragon pl8?jag TROR och är ganska säker på att han inte har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krook205 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Granite body eller vad den heter? den är bättre än rune platebody om jag minns rätt, den som require 50 str o 50 def typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg