Hoppa till innehåll

360 På Datorskärm


Rememberme

Rekommendera inlägg

Hej jag funderar på att köpa en datorskärm som jag ska spela 360 på. Jag är dock inte så insatt i sånt där så jag vet inte riktigt vad jag behöver. Men i alla fall så hittade jag en rätt så billig på webhallen och undrar om den funkar bra att spela på. Här är länken: http://www.webhallen.com/prod.php?id=86123

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försök hitta en med HDMI ingång, den där hade bara VGA ingång.

okej, men funkar det med den där eller måste det vara HDMI ingång ?

 

Det funkar med VGA ingång, minns att jag körde med det på min gamla skärm.

Rekommenderar att köra med HDMI ingång.

 

okej, vad är det som påverkas? antar att det är bilden och i så fall hur mycket? Tyckte att det blev lite väl dyra men vet någon nån bra så kan ni väl länka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilden blir inte lika bra och du måste köpa adapters och andra kablar för att det ska funka med VGA.

okej, ingen som hittar nån att länka till? hittar ingen själv. eller är det bara jag som är snål? vad brukar man behöva lägga ut på en bra skärm att spela på?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilden blir inte lika bra och du måste köpa adapters och andra kablar för att det ska funka med VGA.

okej, ingen som hittar nån att länka till? hittar ingen själv. eller är det bara jag som är snål? vad brukar man behöva lägga ut på en bra skärm att spela på?

 

Beror på hur stor den ska vara. Men om man vill ha en 37-42'' som är bra får man väl lägga ut runt 10 000:-.

 

Om du säger hur stor du vill att skärmen ska vara och hur stor budget du har kan jag leta upp en. Kan du kolla om du har HDMI ingång på ditt Xbox 360 också? Alla har nämligen inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilden blir inte lika bra och du måste köpa adapters och andra kablar för att det ska funka med VGA.

okej, ingen som hittar nån att länka till? hittar ingen själv. eller är det bara jag som är snål? vad brukar man behöva lägga ut på en bra skärm att spela på?

 

Beror på hur stor den ska vara. Men om man vill ha en 37-42'' som är bra får man väl lägga ut runt 10 000:-.

 

Om du säger hur stor du vill att skärmen ska vara och hur stor budget du har kan jag leta upp en. Kan du kolla om du har HDMI ingång på ditt Xbox 360 också? Alla har nämligen inte det.

 

jo den har HDMI ingång. skulle vara nöjd med ca 20-25". har väl typ 5000:-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du en HDMI-kabel?

 

Har inte så jättebra koll på vilken TV som är bra osv. Tittade lite på Webhallen och hittade denna TV. Dock så tror jag inte den är så bra då den är 37'' och hyfsat billig. Dessutom har jag aldrig hört talas om märket.

jo det var rätt bra pris. Men jag var mer ute efter och spela på datorskärm eller är dom dyrare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...